Ingyenes szállítás 30.000 Ft feletti vásárlás esetén, alatta 990 Ft-tól.

Játék & távirányítós modell Kérdésed van?
+36-70/224 90 89

 

Gyakran ismételet kérdések

Itt megtalálod a válaszokat a leggyakrabban ismételt kérdésekre, amit a vásárlóink kérdeznek tőlünk. Ha nem találsz választ a kérdésdre, nézd meg a vásárlási útmutató oldalt, ahol elkészítettünk egy útmutatót, hogyan rendelhetsz az online játékboltunkból. Ha a választ nem találod sehol, keress bennünket a e-mail-en, vagy telefonon.

Személyes elvitel esetén szükséges az e-shopban rendelnem?

Igen. Minden rendelést a webáruházon keresztül intézünk. Ha nem akarod végigklikkelgetni a rendelést, hívj és mi szívesen megtesszük helyetted! Alapvetően webáruház vagyunk, személyes átvételkor feltétlenül telefonon egyeztessünk a pontos átvételi időpontról és helyszínről.

Szükséges regisztrálnom a megrendelés miatt?

Nem, nem szükséges. A regisztráció viszont jelentősen időt spórol a következő megrendelések kialakítása során. Nézz meg az útmutatónkat, hogyan tudsz fiókot létrehozni.

Mik a regisztrált vásárlás előnyei?

Különleges ajánlatokat kapsz a hírlevél által.

Ha belépsz, látod a korábbi rendeléseidet.

Nem sikerül megrendelnem a terméket online. Hogyan tovább?


Elég telefonon felhívni minket a +3670 224 90 89, vagy a +3670 371 3474-es számon és megrendelni a terméket telefonon. Rendelni tudsz e-mail formájában is az info@glimpijatek.hu e-mail címen vagy sms formájában, viszont ne felejtsd el megadni az összes elérhetőségét (név, cím, telefonszám, e-mail).

Érdekel egy termék, ami nincs a kínálatban. Tudnátok tájékoztatni, hogy elérhető lesz -e?

Természetesen. Küldj nekünk egy e-mailt az info@glimpijatek.hu email címre és tájékoztatni fogjuk Önt, amint újra a kínálatban lesz az adott termék, vagy ajánlunk Önnek egy hasonló alternatívát.

Termék kézbesítése

Mikor kapom meg a terméket? A rendelés véglegesítésekor a redszer kiküld egy levelet a rendelés státuszának megváltoztatásáról. A "Kiszállítás alatt" státusz azt jelenti, hogy a rendelést átadtuk a futárszolgálatnak, aki másnapra kiszállítja a csomagot. A 11:00 óráig leadott megrendelések még aznap feladásra és a következő munkanapon kézbesítésre kerülnek, ha a termékek raktáron van. Abban az esetben, ha jelenleg az adott termék nincs raktáron, e-mailben vagy telefonon felvesszük veled a kapcsolatot és tájékoztatunk a lehető leghamarabbi szállítási időpontról, esetleg kínálunk hasonló terméket.

Mennyit fizetek a szállításért?

Tedd a terméket a kosárba, addd meg a szállítás és fizetés módját és a szállítási díj automatikusan kiszámítódik. A szállítási díjról további információt a szállítás és fizetés oldalon találsz. Az akciók során bizonyos összeg feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes.

Hová kézbesíti a futár a csomagot?

A csomag arra a címre kerül kézbesítésre, amelyet megadtál a megrendelés során, mint szállítási cím. Rendszerint a futár a csomagot a bejárati ajtóig kézbesíti.

Egyszerre több különálló megrendelést hajtottam végre. Lehetséges őket összekapcsolni és egy csomagban elküldeni, hogy csak egyszer fizessek postaköltséget?

Igen, a megrendeléseket összevonjuk, ha még az előző megrendelés nem került kiszállításra.

A csomagot átveheti az a személy is, aki nem a címzett?

Igen, természetesen. A csomagot átveheti az általad megbízott személy is. A futár általi kézbesítés esetén elég telefonon bejelenteni a futárnak, hogy ki fogja átvenni a csomagot.

Hány napot van a csomag a futárnál?

Az csomag 5 napig marad a futárnál. Ezen határidő lejárta után a csomag automatikusan visszaküldésre kerül a mi címünkre.

Reklamáció és csomag visszaküldése

Mi van, ha a csomag sérült átvételkor?
Ha a csomag sérült, jegyzőkönyvet kell felvenni a sérülésről és e-mailt küldeni nekünk arról, hogy a kézbesített termék sérült volt.

Elég a vásárlási bizonylat reklamáció során?

Igen, elég, sőt az e-mail címről is be tudjuk azonosítani a rendelést.

Hol tudom érvényesíteni a garanciális javítást?

Minden garanciális javítást nálunk tudsz érvényesíteni. Töldsd ki a panaszkezelési űrlapunkat.

Milyen garancia vonatkozik a játékaikra?

A garanciális idő a termék vásárló általi átvételének napjától kezdődik és 12 hónapig tart, ha a gyártó nem kínál hosszabb garanciát. A garanciális idő meghosszabbítódik azzal az idővel, amikor a termék javítás alatt állt, a korábbi reklamáció dokumentumai alapján. Bővebb tájékoztatást a reklamációs feltételek oldalon találsz

Mikor lesz a reklamációm elintézve?

A reklamáció megoldásának módjáról azonnal döntünk, bonyolultabb esetekben is a panaszt benyújtó naptól számított 3-5 napon munkanapon belül. Ha szükséges a termék bonyolultabb technikai állapotának megállapítása vagy szakértelmű hiba megállapítás, esetleg a termék javítása – legkésőbb a panaszt benyújtó naptól számított 30 napon belül. Ezen határidő lejárta után a fogyasztónak jogában áll elállni a szerződéstől vagy kicseréltetni a terméket új termékre.

Van jogom pénzvisszatérítésre reklamáció során?

A panasz intézésének módjai: javítás, pót alkatrészek küldése, csere új darabra, esetleg másik termék küldése, vagy pénzvisszatérítés. Az Ön panaszának megoldásáról tájékoztatunk e-mail-en vagy ajánlott levél formájában a 30 napos határidő lejárta előtt.

Mi történik, ha játékot vásároltam, de nem volt megfelelő ajándék?

Elállhatsz a szerződéstől indok megadása nélkül az áru átvételétől számított 14 napon belül. A terméknek viszont sértetlen állapotban kell lenni, eredeti csomagolásban. Ha akció keretében vásároltad a terméket és ajándékot is kaptál hozzá, akkor azt azzal együtt szükséges visszaküldeni.

Mit tehetek, ha nem vagyok megelégedve a panaszom eljárásával?

Ha a reklamációja eljárásával nincs megelégedve, jogosult az online vitarendezési platform használatára a viták rendezésére az Ön által választott nyelven. Ilyen platform például az Online vitarendezés (OV), amely a https://ec.europa.eu/consumers/odr/ weboldalon érhető el. Az alternatív vitarendezési megoldásokat megtalálta az általonos kereskedelmi feltételek oldalon.

Kedvezménykupon

Hová írjam a beszerzett kedvezménykupont?
A kódot a megrendelés leadásánál adhatod meg és csak egyszer használhatod fel. A kedvezménykupon felhasználtnak minősül, ha a megrendelést elküldted. További vásárlási útmutatót találsz a "Hogyan tudom érvényesíteni a kedvezménykupont" részben.